5 Eylül 2011 Pazartesi

Arap Şarkıcı Haifa Wehbe'nin moda anlayışına giren isimler...

Arkadaşlar Haifa Wehbe kötü bir şarkıcıdır. Güzelliği dışnda çok bir meziyeti yoktur hata vucudu bile yoktur baya tombir biri kendisi... Ama onun moda blogundan çok iyi tasarımcılar keşvettiğim için özel bir sayfa ayırmak istedim :)

İlk tasarımcımız:

Shady ZeinEldine








ZUHAIR MURAD












DOLCE & GABBANA






ROBERTO CAVALLI







NICHOLAS JEBRAN






ELIO AZIZ






TOUFIC HATAB





LOUIS VUITTON



BALMAIN




BLUMARINE




HERVE LEGER



LUO BOUTIN


Biliyorum ayakkabı yeri değil burası ama bu ayakkabılara öyle bayılıyorum kiii ama iki binlira gibide bir fiyatı var... bu markanın ayakkabıları bana çok rüküş gelir ama birtek aralarınd abu çok güzel...



Eveet bizim Haifa böle işte. Aslında düşündüm de biraz aşşağladım galiba kadını... tmm tmm ses rengi güzeldir ama kullanamz o sesi... sizlere haifa dan hoş bir video koyayım bu blog yazısıda böylece bitsin :)

Haifa Wehbe - Sway (Dean Martin)

Daha güzellerini iyi günlerde giyinnnn... Ciaooo...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder